Jak vycvičit draka 2 – Recenze ke stažení zdarma (2014)

Žánr: Animované, Komedie
Jak vycvičit draka 2 – Recenze
4.22 (84.44%) 9 votes

Ostrov Blp již nenapadají draci. Po pěti letech se mezi draky a obyvateli ostrova vytvořila harmonie společného soužití. Vikingský kluk Škyťák a drak Bezezubka se vracejí v druhém díle, aby udrželi mír mezi lidmi a draky, který je opět ohrožen.

Ze společenského vyvrhela se Škyťák stal oblíbeným a ukázkovým dračím jezdcem. Čas nejraději tráví s Bezezubkou, s kterou objevují nová území a nové druhy draků. Jejich dobrodružství je zavede k lodi, kde narazí na dračí lovce, kteří zotročují draky pro obávaného válečníka Dráta. Když utíkají, aby předali zprávu v Blpu jsou chyceni tajemným dračím jezdcem. Jezdec se poté představí jako Valka – Škyťákova dávno ztracená matka. Tímto velké dobrodružství začíná. Škyťák se rozhodne dát starou partu opět dohromady a postavit se Drátovi a jeho dračí armádě.

15100639546_d1d29d8ee0

Neznám člověka který by si první díl nezamiloval. Originální příběh, skvělé letové animace a spousta vtipu. Technicky a animačne je druhý díl znovu naprostá špička, takže se bát nemusíte, že by Vás studio Dreamworks o tuhle pastvu pro oči připravilo. Nový draci, nová území, postavy, hudba od Johna Powella..Bohužel, jak už to u dvojek bývá, příběh pokulhává. Není tak originální jako předchozí díl, a proto je tam spousta akce, co by záchrana,která zaručuje, že se nudit rozhodně nebudete. První polovině filmu snad nemám co vytknout, horší je až druhá část. V druhé části začíná originalita příběhu opadat. Proto Vám druhá polovina přijde jedním slovem jednoduchá. Ke konci Vám už naprosto připadá, že příběh někdo odflákl, jako by tvůrci nevěděli, co si dál počít a jediný záchytný bod je bitva.

Dvojka je ostřejší, akční a vážnější. Dreamworks se Vám snažil nastolit atmosféru aby pobavil a nadchnul jak malé diváky tak i dospělé, a snaha moc neupozornit na nedostatky děje se vcelku povedla. Takže i s horším příběhem je z Jak vycvičit draka 2 skvělá podívaná, která jen tak neomrzí a především se bez debat dá považovat za animák roku.

USA,2014,105min

Režie: Dean DeBlois

Scénář: Dean DeBlois